درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 15:53   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52403صفحه نخست » بانک و بیمهچهارشنبه، 10 خرداد 1402 - 19:13
با انعقاد تفاهم‌نامه های همکاری با شرکت‌ها و استارت‌آپ‌های فعال در این حوزه
حمایت بانک رفاه کارگران از فعالان حوزه سلامت کشور گسترش می‌یابد
با حضور دکتر اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران در بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث (تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، داروئی و آزمایشگاهی) در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران، تفاهم‌نامه های همکاری متقابل با شرکت‌ها و استارت‌آپ‌های فعال در حوزه سلامت کشور به امضاء رسید.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || با حضور دکتر اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران در بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث (تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، داروئی و آزمایشگاهی) در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران، تفاهم‌نامه های همکاری متقابل با شرکت‌ها و استارت‌آپ‌های فعال در حوزه سلامت کشور به امضاء رسید.

به گزارش شارا به نقل از روابط‌عمومی‌ بانک رفاه کارگران، این تفاهم‌نامه‌ها با هدف حمایت از فعالان این حوزه در راستای تحقق اهداف شعار سال "مهار تورم ، رشد تولید"، امضاء شدند.

بر اساس این گزارش، دکتر للـه‌گانی طی سخنانی در حاشیه امضای این تفاهم‌نامه‌ها ابراز امیدواری کرد با توسعه همکاری‌های متقابل با واحدهای تولیدی و کسب‌کارهای فعال در حوزه سلامت کشور، دسترسی مردم به خدمات بهداشتی و درمانی تسهیل شود.

وی با بیان اینکه بانک رفاه کارگران بانک پیشرو در حمایت از حوزه سلامت است، به افزایش سرمایه این بانک و تاثیر این مهم در توسعه اقدامات حمایتی در این حوزه اشاره کرد و گفت: بدون شک این افزایش سرمایه پرداخت تسهیلات به عموم مشتریان به ویژه مشتریان فعال در حوزه سلامت کشور را افزایش خواهد داد.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران تصریح کرد: افزایش سرمایه بانک رفاه، اقدامات توسعه‌ای این بانک در زمینه صدور تعهدات و ضمانت‌نامه‌های بانکی، اعتبارات اسنادی، انتشار اوراق گام و .... در بخش‌های مختلف از جمله بخش بهداشت و درمان را افزایش خواهد داد.

به گفته وی، افزایش سرمایه بانک رفاه کارگران سطح تعهدات برای هر ذینفع واحد در این بانک را افزایش خواهد داد.

دکتر للـه‌گانی به انتشار اوراق سپرده گواهی خاص به عنوان یکی از محصولات و ابزارهای اختصاصی بانک رفاه کارگران در حمایت از واحدهای تولیدی اشاره کرد و با بیان اینکه، افزایش سرمایه این بانک انتشار این اوراق را تسریع می‌بخشد، افزود: این اوراق می‌تواند برای هر مشتری به صورت اختصاصی منتشر شود و منابع مورد نیاز آنان را برای اجرای طرح‌های ایجادی، توسعه‌ای و تامین سرمایه در گردش فراهم ‌کند.

 

انتهای پیام/

<div id="div_eRasanehTrustseal_24429"></div>
<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد